Gmina Olsztyn ogłosiła przetarg na budowę i remonty dróg na terenie Miasta i Gminy Olsztyn.
Przedmiotem przetargu jest:
1. budowa drogi gminnej – ul. Konopnickiej w Olsztynie.
Specyfikacja:
Budowa drogi gminnej o dł. łącznej: 286,94 m szerokości 5,00 m.
Konstrukcja nawierzchni z kruszywa łamanego:
- nawierzchnia z kruszywa łamanego 0,31,5 – gr. 8 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 – gr. 15 cm
Zakres prac obejmuje:
- usunięcie kolidujących drzew o krzewów
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej
- wykonanie robót ziemnych
- wykonanie nawierzchni z kruszywa
- prac porządkowe
2.
Remont dróg tłuczniowych:
1.1 Kusięta - droga do jeziorka Krasowego – Naprawa drogi gminnej z kruszywa,
polegająca na uzupełnieniu nierówności, ubytków i zapadlisk kruszywem łamanym
zagęszczonym mechanicznie
1.2 Kusięta - droga za wiaduktem kolejowym - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie
podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, ułożenie nawierzchnia
z kruszywa o grubości po zagęszczeniu 15 cm
1.3 Zrębice - ul. Jurajska - Naprawa drogi gminnej z kruszywa, polegająca na uzupełnieniu
nierówności, ubytków i zapadlisk kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie
1.4 Zrębice - ul. Bukowska - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod
warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, nawierzchnia z kruszywa o grubości
po zagęszczeniu 15 cm
1.5 Zrębice - ul. Krótka i ul. Cicha - 200,00mb x 3,50m szerokości - Mechaniczne
profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat.
I-IV. Nawierzchnia z kruszywa o grubości po zagęszczeniu 15 cm. Naprawa drogi gminnej
z kruszywa, polegająca na uzupełnieniu nierówności, ubytków i zapadlisk kruszywem
łamanym zagęszczonym mechanicznie
1.6 Olsztyn - ul. Jałowcowa Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV. Nawierzchnia z kruszywa po zagęszczeniu
15 cm. Naprawa drogi gminnej z kruszywa, polegająca na uzupełnieniu nierówności,
ubytków i zapadlisk kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie
1.7 Olsztyn - ul. Leśna - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV. Nawierzchnia z kruszywa po zagęszczeniu
15 cm. Naprawa drogi gminnej z kruszywa, polegająca na uzupełnieniu nierówności,
ubytków i zapadlisk kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie
1.8 Biskupice - ul. Polna 16 - Naprawa drogi gminnej z frezu bitumicznego, polegająca na
uzupełnieniu nierówności, ubytków i zapadlisk frezem bitumicznym zagęszczonym
mechanicznie
3.
Budowa peronów autobusów:
2.1 Biskupice - ul. Zrębska (przy ul. Lawendowej) - dwa perony o wym. 10,00m x 2,00m
2.3 Biskupice Nowe - ul. Jodłowa - dwa perony o wym. 10,00m x 2,00m
2.5 Bukowno - ul. Malownicza (pętla) - jeden peron o wym. 10,00m x 2,00m 63 70
2.6 Bukowno - ul. Słoneczna - cztery perony o wym. 10,00m x 2,00m 71 78
2.7 Przymiłowice - ul. Piastowska - cztery perony o wym. 10,00m x 2,00m 79 86
2.8 Przymiłowice - ul. Podgrabie - dwa perony o wym. 10,00m x 2,00m 87 94
2.9 Kusięta - ul. Mstowska - jeden peron o wym. 10,00m x 2,00m 95 102
4.
Roboty brukarskie:
3.1 Olsztyn - ul. Napoleona - Przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej; analogia do:
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowopiaskowej
3.2 Olsztyn - ul. 3-go Maja - Naprawa obrzeży betonowych przebrukowanie nawierzchni z
kostki betonowej
3.3 Bukowno - ul. Malownicza - dwa progi zwalniające płytowe o wym. 5,00m x 7,60m z
kostki betonowej - Cięcie piłą niższych warstw bitumicznych nawierzchni, w celu
wyrównania krawędzi jezdni; analogia do: Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni
bitumicznych na gł. 6-10 cm, Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych, Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
w gruncie kat. I-IV. Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu
12 cm. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce
cementowo-piaskowej
3.4 Bukowno - ul. Słoneczna - jeden próg zwalniający płytowy o wym. 5,00m x 7,60m z
kostki betonowej Cięcie piłą niższych warstw bitumicznych nawierzchni, w celu
wyrównania krawędzi jezdni; analogia do: Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni
bitumicznych na gł. 6-10 cm, Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych, Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
w gruncie kat. I-IV. Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu
12 cm. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce
cementowo-piaskowej
5.
Odwodnienie ulicy Polnej w Zrębicach.
6.
Oznakowanie dróg:
5.1 Bukowno - ul. Malownicza - oznakowanie progów zwalniających – zgodnie z proj.
Organizacji ruchu
5.2 Bukowno - ul. Słoneczna - oznakowanie progów zwalniających – zgodnie z proj.
Organizacji ruchu
5.3 Olsztyn - ul. Sienkiewicza - szykany spowalniające ruch – zgodnie z proj. Organizacji
ruchu
5.4 Oznakowanie przystanków autobusowych (wg peronów) – zgodnie z proj. Organizacji
ruchu
5.5 Bukowno - oznakowanie skrzyżowania ul. Słonecznej z ul. Zaciszną – zgodnie z proj.
Organizacji ruchu
5.6 Przymiłowice - ulica Podgrabie - oznakowanie przejazdu kolejowego – zgodnie z proj.
Organizacji ruchu
5.7 Turów - ulica Leśna - oznakowanie przejazdu kolejowego – zgodnie z proj. Organizacji
ruchu
5.8 Biskupice - ul. Jodłowa - lustro na skrzyżowaniu z ul. Sosnową – zgodnie z proj.
Organizacji ruchu
5.9 Olsztyn - ul. Narcyzowa - lustro na skrzyżowaniu z ul. Różaną– zgodnie z proj.
Organizacji ruchu
Oferty można składać do 6 września.
PAWEŁ GĄSIORSKI